LANDSDEL 6’s Ekspeditionsweekend på Vork 22.-24. april 2022

Kære leder!

Her er indbydelse og lederbrev til ekspeditionsweekend på Vork, som optakt og forberedelse til årets landslejr på Sletten til Sommer.

Download begge dokumenter og læs dem godt igennem. 

Program

I lederbrevet finder du det overordnet program for weekenden. Vær opmærksom på at det er ekspeditionerne selv som står for program lørdag og søndag. Ta’ fat i din holdleder og ekspeditionsleder – og hjælp med at få lavet jeres program, så I har styr på det i god tid. Husk at tilbyde din hjælp – selv en lille hjælp har stor betydning for mange!

Lederbrev

Lederbrevet er til alle voksne på lejren. Her er alle informationer samlet og det er derfor vigtigt at ALLE ledere som deltager får lederbrevet læst og evt. har det med på lejren.
Husk det er dit ansvar som leder i kredsen at få jer tilmeldt rettidigt.

Deltager indbydelse

Du skal printe indbydelsen og huske at udfylde den med din kreds’ informationer inden du deler den ud. Der er tydelige felter til det, så det er lige til 🙂
Deltagerne udfylder nederst på indbydelsen og afleverer til jer. 
Deltagerne har senest tilmelding den 30/3. Derefter skal I tilmelde kredsen med samlet antal deltagere (også inkl. ledere) ved at sende en mail til LDL@fdflandsdel6.dk eller på www.fdflandsdel6.dk

Deltagende kredse

Kreds

Antal deltagere Fællestransport
FDF Agedrup; 21 0
FDF Brenderup Harndrup 30 25
FDF Fredericia 2 14 0
FDF Fredericia Søndermarken 25 0
FDF Fredericia Vejlby; 16 0
FDF Middelfart; 5 3
FDF Nyborg; 1 0
FDF Odense 10 13 9
FDF Odense 11 Næsby; 14 10
FDF Odense 2 35 0
FDF Odense 3 10 6
FDF Odense 4 6 0
FDF Odense Ansgar 5 0
FDF Svanninge-Faaborg 16 0
FDF Særslev 11 0
FDF Tommerup St.; 14 0
FDF Vejle 1 44 0
FDF Vejle 3 36 0
FDF Vejle 5; 1 0

KREDS INFO:

Kære deltagende kredse!


Vi er nu 350 tilmeldt. Det er virkelig flot!

Ankomst og lederhjælp
Fra fredag middag begynder vi at gøre klar – og kunne du tænke dig at hjælp til er du MEGET velkommen. Der er ikke vildt mange opgaver, men som altid er det godt at være godt med, så det hele spiller når kredsene ankommer. Meld gerne dit ankomst-tidspunkt til LDL@fdflandsdel6.dk, så vi ved du kommer og hjælper.

RIGTIG kørsel
Vi er mange som skal til Vork og derfor mange biler. Derfor ensretter vi kørslen, så der er indkørsel fra Ravningvej og udkørsel af Vesterbyvej.

Busplan:
Der er 53 som skal med fællestransport-bussen. Det er:
Odense 3: 6 stk.
Odense 10: 9 stk.
Odense 11: 10 stk.
Middelfart: 3 stk.
Brenderup Harndrup: 25 stk.

Bussen kører fra Dalum Hallen kl. 17.00 og samlet op ved afkørsel 56 kl. ca. 17.30.
Kom i god til, så bussen kommer afsted i tide.
Bussen kører fra Vork søndag kl 13.15 og stopper ved afkørsel 56 samt Dalum Hallen.

Mad-info
Louise fra FDF Middelfart er mad-chefen og har et stærkt team med på weekenden. Louise har lavet en skrivelse med mad-info til jer alle som kan downloades her og på hjemmesiden. HUSK at læse hvad I skal medbringe hjemmefra!

Tjek ind ved ankomst
Når kredsen ankommer skal holdlederen tjekke kredsen ind, så I kan få at vide hvor I skal være på lejren.
Vi skal samtidig vide antallet på: Pilte, væbnere og seniorvæbnere + Seniorer + Ledere. Altså 3 tal.
Man tjekker ind i teltet midt på gårdspladsen.

Husk “Falck-kassen”
Alle kredse opfordres til at medbringe egen “Falck-kasse”, så alle kredse har plaster, saks, forbinding m.m. direkte ved hånden, hvis der skulle opstå noget.

Valg af Seniorrepræsentant til Landsdelsledelsen
Lørdag efter SingIn (kl ca 15) afholder vi valg af Seniorrepræsentant. Har du en senior som gerne vil stille op kan man skrive til LDL@fdflandsdel6.dk – Det er også muligt at stille op på selve dagen, hvor der også er en grundig fortælling om rollen.

SingIn, Band og Presse
Landslejrbandet og Landslejr-Presse er også med på Vork denne weekend, hvor de afholder arbejdsweekend. Det er vi rigtig glade for! Det betyder bl.a. at vi får live musik både fredag og lørdag aften – og lørdag kl. 14.00 afholder vi SingIn, så husk at medbringe den nye March&Lejr.

Vi hjælper hinanden
Vi skal hjælpe hinanden med at gøre weekenden til en succes. Derfor forventer vi at alle hjælper til med et smil og aktivt gør sit for at bidrage til at alt bare fungerer. Fredag og lørdag aften kl. 22 afholder vi “lederkaffe” hvor vi koordinerer opgaverne, så vi sammen får lejren til at spille MAX. 

Spørgsmål
Har du spørgsmål er du meget velkommen til at skrive til LDL@fdflandsdel6.dk
Du kan også tjekke fdflandsdel6.dk for yderligere oplysninger om weekenden.